zaterdag 3 januari 2009

Laat me beginnen met u allen een gelukkig nieuwjaar te wensen!
Het was even stil hier op de blog. Ik moest ondertussen wat reizen voordat ik op mijn nieuwjaarsbestemming (Singapore) aankwam. Maar ik ben er geraakt.
Singapore zelf is een ongeloofelijke stad! Superclean, georganiseerd nog niet gezien in Europa. De stad zelf is een smeltpot van Westerlingen, Chinezen, Maleiziers en Indiers. Iedereen respecteert elkaar en viert elkanders feesten. Dat wil zeggen dat hoewel het aantal westerlingen beperkt is, iedereen zich opmaakte voor de festiviteiten van nieuwjaar. In Marina Bay stond het podium al klaar en werd het vuurwerk voorbereid.
Het nieuwjaar zelf vierde ik samen met Olivier, die voor de gelegenheid nog even boven water kwam, en de familie Vermeulen in het Pan Pacific hotel. Het was een ongeloofelijk gezellige avond (waarvoor mijn grootste dank, Fam. Vermeulen) en we telden samen af, met zicht op de baai, naar het nieuwe jaar. Ik heb toen mijn wensen uitgedeeld, maar voor iedereen die er niet was heb ik er natuurlijk ook een paar: een gelukkig jaar met veel voorspoed, een goede gezondheid, geluk en al wat je je kan wensen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heb je een reactie op ons berichtje?
Laat gerust iets na - we lezen het onderweg wel!